Vabilo na izobraževalno srečanje

POSLOVODNIM IN NADZORNIM ORGANOM DRUŽB V DELNI IN VEČINSKI LASTI RS IN SDH vsem članom organov

Izobraževanja 20. 10. 2015

11. izobraževalno srečanje za državne družbe: Komuniciranje kot strateška funkcija podjetja

Datum izobraževanja: 20. oktober 2015, ob 00.00h do 00.00h
Lokacija:

POSLOVODNIM IN NADZORNIM ORGANOM DRUŽB V DELNI

IN VEČINSKI LASTI RS IN SDH

vsem članom organov

 

VABILO NA IZOBRAŽEVALNO SREČANJE 11/2015

 

 

Naslov predavanja: Komuniciranje kot strateška funkcija podjetja

 

##FormImageLink#ID=29##

 

Datum izvedbe: četrtek, 5. novembra 2015 od 14. do 16. ure

Lokacija:            Uradni list (Rotonda), Dunajska 167, Ljubljana

                            (dvorana v pritličju, parkiranje v lastni režiji: garaža Smelt, LPP: 6, 8, 11).

 

Spoštovani,

 

vljudno vas vabimo, da se udeležite enajstega izobraževalnega srečanja, ki bo organizirano v četrtek, 5. novembra 2015, od 14. do 16. ure v dvorani Uradnega lista, Dunajska 167, Ljubljana (Rotonda, dvorana v pritličju).

 

Komuniciranje je za vsako družbo vitalnega pomena. Ugled družbe, zaupanje deležnikov in posledično tudi doseganje poslovnih ciljev so namreč usodno odvisni od uspešnosti in učinkovitosti komuniciranja vodstva družbe. Zato mora uspešna in učinkovita družba imeti tudi sistematično vodeno funkcijo komuniciranja.

 

Predavanje je namenjeno temu, da udeleženci:

  • prepoznajo ključno vlogo komuniciranja za učinkovitejše doseganje poslovnih ciljev, ter vlogo NS in poslovodstva pri komuniciranju,
  • prepoznajo spekter deležnikov, ki so v odnosu z družbo ter kakšno vlogo imajo,
  • se seznanijo s tem, kako upravljati s strateškim komuniciranjem na praktičnih primerih,
  • se seznanijo z uporabnimi primeri komuniciranja z mediji,
  • imajo možnost pridobiti odgovore na konkretna vprašanja o komuniciranju.

 

Predavatelji:

Tomaž Mihelin Ritlop, strateški svetovalec in član uprave SPEM Komunikacij, z več kot 20-letnimi izkušnjami na področju svetovanja in izvajanja strateških komunikacijskih projektov, še posebej s področja energetike, tudi avtor več strokovnih člankov in prispevkov. Za svoje delo je prejel številne mednarodne nagrade med njimi tudi nagrado Mednarodnega združenja za odnose z javnostmi IPRA in Združenih narodov za najboljši svetovni komunikacijski projekt v podporo humanitarnim aktivnostim. Več kot desetletje je bil predavatelj Londonske šole za odnose z javnostmi v regiji Adriatic, občasno pa predava kot gost na CISEF, Cranfield University, Ekonomsko poslovni fakulteti v Mariboru ter strokovnih srečanjih doma in v tujini.

 

Mateja Pelkič Toplak, strateška svetovalka in vodja poslovalnice SPEM Komunikacij v Ljubljani, deluje na različnih področjih odnosov z javnostmi in strateškega komuniciranja 15 let. Pri svojem delu je usmerjena v vodenje in svetovanje pri projektih komuniciranja različnih oblik lastniških povezovanj, odnosih z vplivnimi javnostmi, lobiranju, javnih zadevah, in drugih, pri čemer so bili številni projekti nagrajeni s strani domačih in mednarodnih strokovnih inštitucij. Kot predavateljica je aktivna v izobraževanjih LSPR, ter v strokovnih združenjih (je tudi članica uprave slovenske sekcije IABC - Združenja mednarodnih akreditiranih poslovnih komunikatorjev).

 

Mateja Edelbaher, svetovalka za komuniciranje v SPEM Komunikacijah, z več kot 10-letnimi izkušnjami na področju svetovanja in izvajanja strateških komunikacijskih projektov, še posebej s področja finančnih institucij. Za svoje delo je prejela tudi nagrado Slovenskega društva za odnose z javnostmi za komunikacijsko podporo prvi javni ponudbi delnic (IPO) v Sloveniji. Sodeluje pri izvajanju izobraževalnih delavnic Management PR, ki jih SPEM in Londonska šola za odnose z javnostmi izvajata po meri za vodilne in vodstvene kadre različnih družb in organizacij

 

Komu je namenjeno:

  • vsem, ki imajo pri upravljanju organizacij pomembno vlogo, zlasti članom nadzornih svetov in uprav.

 

Načini izvedbe: klasično predavanje.

 

Izobraževalno srečanje je brezplačno in poteka v organizaciji Slovenskega državnega holdinga.

 

Prosimo, da vašo udeležbo potrdite preko spletne prijavnice zgoraj, najkasneje do 4. novembra 2015.

 

Veselimo se srečanja z vami in vas lepo pozdravljamo.

Nazaj na vsa izobraževanja